דף הבית » מכונת הכביסה מוציאה ריח רע

מכונת הכביסה שלך מדיפה ריח רע

מכונות כביסה יכולות לעתים קרובות להתחיל לפתח ריחות לא נעימים. הריחות הלא נעימים הללו אינם בעיה קטסטרופלית וניתן להסביר אותם בקלות! נפרט כאן את הסיבות האפשריות.

סיבות אפשריות לתקלה זו

אזהרה
לפני הטיפול במכונה יש לוודא שהיא מנותקת מהחשמל על מנת למנוע סיכון להתחשמלות. יש ללבוש כפפות מגן מתאימות במידה ויש צורך לפרק חלק כלשהו כדי להימנע מכל סיכון להיחתך או להיפצע.

הדלת או מגירת חומרי הניקוי סגורות לעתים קרובות מדי

חנות חלקי חילוף למוצרי חשמל ביתיים

מכונת הכביסה שלך צריכה להתאוורר. וודא שאתה משאיר את הדלת פתוחה לאחר שמחזור הכביסה הסתיים והמכונה אינה בשימוש. המרחב הלח והסגור בפנים הוא גן עדן לעובש וחיידקים, שיכפילו במהירות. אנו ממליצים גם להפוך להרגל להשאיר את מגירת חומרי הניקוי פתוחה כאשר המכונה אינה בשימוש. זה יאט את התפתחות הריחות הלא נעימים. אם הדלת או מגירת חומרי הניקוי מכוסים באבקה מתקשה, ניתן לנקותם היטב בעזרת מברשת וחומץ. אם ניסית הכול וחלקים אלו פשוט מתבררים כמדי מלוכלכים לניקוי נאות, יהיה צורך להחליפם.

טמפרטורת הכביסה נמוכה מדי

חנות חלקי חילוף למוצרי חשמל ביתיים
חיידקים אוהבים טמפרטורות של סביבות 30° או 40°, לכן אם אתה משתמש באופן קבוע בתוכניות בטמפרטורות אלו, זה משהו שאתה צריך להיות מודע אליו. אנו ממליצים לך להריץ את מכונת הכביסה שלך מדי פעם בתוכניות של 60° או 90°, לדוגמה פעם בחודש. טען את כל המגבות והסמרטוטים המלוכלכים שלך וכבס אותם בתוכנית בטמפרטורה גבוהה. החום יטפל בחלק גדול מהחיידקים ובכך ימנע ריחות רעים.

אבקת הכביסה חלשה מדי או שמשתמשים בכמות גדולה מדי

חנות חלקי חילוף למוצרי חשמל ביתיים

מסיבות כלכליות ומתוך דאגה לסביבה, חשוב להימנע משימוש יתר באבקת כביסה. עם זאת, עליך עדיין לוודא שאתה מוסיף כמות מספקת למכונה. אם תשתמש ביותר מדי, העודף יישאר עומד במכונה; ואם תשתמש בפחות מדי, המכונה לא תכבס כראוי. אם ברצונך להימנע מעובש וריחות לא נעימים, עקוב בקפידה אחר הנחיות היצרנים והשתמש בכדור או בכף מינון אם אפשר.

יש בעיה בניקוז המים

חנות חלקי חילוף למוצרי חשמל ביתיים

ריחות רעים מסביב למכונת הכביסה שלך עשויים להגיע ממערכת ניקוז מי השפכים. כאשר זהו המצב, נסה לבדוק את המערכת בעצמך תחילה. אם אינך מצליח לפתור את הבעיה, אנו ממליצים להזמין את שירותיו של טכנאי.

הכביסה הושארה במכונה תקופה ארוכה מדי

חנות חלקי חילוף למוצרי חשמל ביתיים

נסה להימנע מלהשאיר את הבגדים שלך במכונה לתקופה ארוכה לאחר סיום התוכנית: זה יכול לגרום לכביסה לפתח עובש וריח לא נעים.

עגלת קניות
פתח צ'אט
1
💬 צריך עזרה?
היי
נשמח לעזור בכל שאלה גם בוואטסאפ.
לחיצה על הכפתור תעביר אותך לשיחה עם נציג שירות.
0
No products in the cart.
דילוג לתוכן