דף הבית » מכונת הכביסה מתמלאת לאט מדי במים

מכונת הכביסה שלך מתמלאת לאט מדי במים

הסיבות האפשריות שיכולות להסביר מדוע מכונת הכביסה שלך מתמלאת במים לאט מדי.

סיבות אפשריות לתקלה זו

אזהרה
לפני הטיפול במכונה יש לוודא שהיא מנותקת מהחשמל על מנת למנוע סיכון להתחשמלות. יש ללבוש כפפות מגן מתאימות במידה ויש צורך לפרק חלק כלשהו כדי להימנע מכל סיכון להיחתך או להיפצע.

ברז אספקת המים אינו פתוח מספיק

חנות חלקי חילוף למוצרי חשמל ביתיים
אם ברז אספקת המים אינו פתוח מספיק, המים יזרמו לתוך מכונת הכביסה שלך לאט מדי. בדוק אם יש לך ברז חדירה עצמית מותקן, כי אם יש לך והוא מותקן באופן לקוי, המים כמעט ולא יזרמו לתוך מכונת הכביסה, דבר שיגרום למחזור הכביסה להימשך מספר שעות יותר ממה שצריך.

המים נשאבים החוצה באופן אוטומטי

חנות חלקי חילוף למוצרי חשמל ביתיים

אם צינור הניקוז של מכונת הכביסה שלך מוכנס עמוק מדי, זה יכול לגרום לסיפון. זה אומר שהמים הזורמים לתוך מכונת הכביסה ישתנו באופן אוטומטי. אנו ממליצים לך לבדוק שצינור הניקוז מוכנס לא יותר מ-10 ס”מ, שעצמו חייב להיות לפחות 65 ס”מ מעל הקרקע.

הברז החשמלי לא עובד כראוי

חנות חלקי חילוף למוצרי חשמל ביתיים

ההברז חשמלי מווסת את זרימת המים למכונת הכביסה שלך. אם הוא פגום או אם המסנן שלו חסום בחול (למשל, צבר של אבנית), המים יזרמו לתוך המכונה שלך באיטיות רבה, דבר הגורם למחזור הכביסה להימשך זמן רב יותר להשלמה. באפשרותך לבדוק בקלות אם המסנן חסום על ידי הפרדת צינור כניסת המים של המכונה. אם המסנן אינו חסום, אנו ממליצים לבדוק את הברז החשמלי כדי לוודא שהוא פועל כראוי ולהחליפו אם יש צורך.

כולא אוויר חסום

חנות חלקי חילוף למוצרי חשמל ביתיים

כולא אוויר הוא אחד הרכיבים המאפשרים למכונה לזהות את רמת המים בתוכה. עם הזמן, הכולא אוויר עלול להיסתם עקב הצטברות של משקעי לכלוך בתוכו. זה יכול לגרום למכונה לקבל אינדיקציה לא מדויקת של רמת המים ובסופו של דבר זה יגרום לה להמשיך להתמלא במים.

מד גובה המים פגום

חנות חלקי חילוף למוצרי חשמל ביתיים

מד גובה המים מאפשר למכונה לזהות את רמת המים ולהתחיל או לעצור את תהליך המילוי. אם הוא פגום, המכונה עשויה לקחת מים בכמות קטנה מדי או רבה מדי, מה שאומר שהזמן שלוקח להתמלא במים יהיה מוארך. אנו ממליצים לך להתחיל בבדיקת מד גובה המים באמצעות מולטימטר לפני החלפתו.

כרטיס לא תקין

חנות חלקי חילוף למוצרי חשמל ביתיים

כרטיס הבקרה מנהל את כל פונקציות מכונת הכביסה שלך (מנוע, חימום, מים וכו’). אם הוא פגום, הוא עשוי לספק מידע שגוי לרכיבים השונים של המכונה. כאשר זהו המצב, הזמן שלוקח להתמלא במים ולאחר מכן לכבס יהיה מוארך. אם כל הגורמים האפשריים האחרים שפורטו לעיל נחקרו, יתכן שיש צורך להחליף את כרטיס הבקרה.

עגלת קניות
פתח צ'אט
1
💬 צריך עזרה?
היי
נשמח לעזור בכל שאלה גם בוואטסאפ.
לחיצה על הכפתור תעביר אותך לשיחה עם נציג שירות.
0
No products in the cart.
דילוג לתוכן